Peki neden yazıyorum? Yazıyorum çünkü canım sıkılıyor. Ayrıca, Allah inandırsın ama yazabiliyorum. Nihai olarak da yazıyor eğleniyorum. Buzağı altında saman aramaya ne gerek var? Siz de okuyup eğleniyorsanız neyi irdeliyorsunuz? Üzümünü yiyin, çekirdeğini çiğneyip yutun, lütfen. Çok kurcalamayın.. Metabolizmanızı bozarsınız. Ne gerek var?


10 Kasım 2011 Perşembe

GÜZELİM.. GÜZELSİN.. GÜZELİZ!!!

Yani diyorum ki kaldırın o güzel başlarınızı bir aynaya bakın!! Ne kadar güzel olduğunuzu göremiyor musunuz? O çok beğendiğiniz latif kadınların (ki Allah şahittir gerçekten inanılmaz latifler) rötuşsuz hallerinden binlerce kat güzel ve latif olduğunuzu farkettirmek için ne yapmalıyı?

Erkeklerin en çekici buldukları şeyin kendine güvenen ve kendiyle barışık, kendini seven kadınlar olduğuna bir çok kez şahit oldum.

Bambo bimbo Demet Akalın tarzı ciklet kızların peşinden koşan adamları da sizler kendinize yakıştıramazsınız diye düşünmek isterim..

Herşey kendinizi beğenmekle başlar! Unutmayın.


Kendinizi beğenmekten korkmayın!!

Zerafetinizi ve mütevaziliği elden bırakmadan beğenin kendinizi..

Çünkü çok güzelsiniz!! Bunun farkında olmak için başka bir şeye ihtiyacınız yok!!

Artık kendinizi beğenme vaktidir!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder