Peki neden yazıyorum? Yazıyorum çünkü canım sıkılıyor. Ayrıca, Allah inandırsın ama yazabiliyorum. Nihai olarak da yazıyor eğleniyorum. Buzağı altında saman aramaya ne gerek var? Siz de okuyup eğleniyorsanız neyi irdeliyorsunuz? Üzümünü yiyin, çekirdeğini çiğneyip yutun, lütfen. Çok kurcalamayın.. Metabolizmanızı bozarsınız. Ne gerek var?


11 Aralık 2011 Pazar

Cincivit nedir?

CİNCİVİT OLMUŞ HALİMDİR!
Hani bazen kendi kendimize kafayı yiyip sarmal halde cinnet geçiririz ya.. Nasıl yani de ne? Bir ben mi geçiriyorum kendi kendini yeme bitirme cinnetini? Sizler sinirlerine hakim olan diğer evren çocukları mısınız? Yaa.. Onu diyorum işte..

Bu cinnet halini bize yaşatanlar için de ne deriz peki? Dersinizi çalışmamışsınızzzz.. Ya da pazar pazar daha afyonunuz patlamadı; ne dediğimi anlayacak durumda değilsiniz. Tamam hakkınızı veriyorum. Zaten lodos var kaç gündür.. Herkes ayrı duman.. Saman gibi kafam benim de...

Bizi cinnet anına getiren olay, durum ve kişiler için "beni cincivit etti" deriz.. CİNCİVİT etti.. CİNCİVİT oldum.. CİNCİVİT.. Yani çileden çıkmak.. Çileden çıkarılmak..
Peki biliyor muydunuz ki cincivit aslında diş etlerinin acıması ve yanmasına verilen isimdir.

Bilirsiniz; kaşınır, acır, yanar, şişer, sızlar... Kanatmak istersiniz çözüm olmaz.. Kaşımanız mümkün değildir. Nafile dişlerinizi sıkarsınız geçecek diye. Bir b..a yaramaz. Ağzınızın içinde huzursuz cereyan gibi oynaşır durur..

İşte ben de bugün bu durumdayım. CİNCİVİT olmuş durumdayım. Nedir beni cincivit eden: karar verip kararı uygulamaktan aciz olma durumundaki insanlar.. Aynı kararı alıp alıp durmak ve fekat bir arpa boyu yol alamamak..

Çıldırmak işten değil.. Baktım çözümlemek beni aşıyor ben de bir uzmanına danışayım dedim. Sevgili Doktor Ozz abi sağolsun kırmadı beni..

- Mehmet abi, cincivit olmuş durumdayım. . Ne öneririsin abi?

- Sevgili Cenga, öncelikle korkulacak bir durum yok. Ülkemizdeki insanların yüzde 98'i cincivit tivit pit durumunda sabitlenmiş halde yaşıyor.

- Yani zararı yok mu diyorsun abi? Ben boşu boşuna mı yiyip bitiriyorum kendimi?

- Evet, sevgili Vera. Kendini yeme.. Zararlıdır. Kas erimesine sebep olabilir. Onun yerine brokoli çorbası yap.. Yaparken sinirinin geçtiğini, içerken bağırsaklarının gevşediğini hissedeceksin..

- Brokoli sevmiyorum abi ben.

- Pırasa çorbası da ayni işlevi görür, sevgili Cenga.

- Meemet abi, gözünü seveyim pırasa ya da brokoli olmadan çözmek mümkün değil mi bu sorunu? Yardım et abi..

- Ofrah'a da önerdiğim gibi buzluktan çıkardığın bir bonfile dilimini marine ettikten sonra gözlerinin üzerinde dinlendirip odun ateşinde pişirip yemeyi deneyebilirsin.


- Abi ya senin et fiyatlarından haberin var mı?

- Hay Allah! Şimdi sevgili Cengoverk istersen günde 2 kez sevişip aralarda jogging yaparak da sakinleşip kendi kendini yemekten vazgeçebilirsin..

- ?!?

- Ne diyeyim? Yani bilemedim ben de..

- Allah müstahakını versin abi.. Brokoli, pırasa, jogging, seks.. Yok mu abi senin kitabında başka birşey?

- Tavuk??

- Tamam abi tamam.. Haydi kolay gelsin ben bi Emine abla'ya uğrayıp kremalı soğan çorbası tarifi isterim eve dönmeden..
- E o da işe yarar..

- Abi sus allasen..

- Mık..

2 yorum:

  1. Benim gerçekten cincivit sorunum var. Yani diş etlerimde. Google'da ararken yazıyı buldum. Çok güldük kardeşimle.Bu arada koydugunuz resim Dr. Mehmet Öz'ün resmi değil.. Biliyorsunuzdur sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet biliyorum :) 30 ROCK diye enfes bir dizi var eşimle takip ettiğimiz.. Orada Oprah ve Dr.Oz ile ti geçen bir bölüm vardı.. Oradan bir görüntü koydum.. İşin eğlencesi devam etsin diye..
      Sevgiler..

      Sil