Peki neden yazıyorum? Yazıyorum çünkü canım sıkılıyor. Ayrıca, Allah inandırsın ama yazabiliyorum. Nihai olarak da yazıyor eğleniyorum. Buzağı altında saman aramaya ne gerek var? Siz de okuyup eğleniyorsanız neyi irdeliyorsunuz? Üzümünü yiyin, çekirdeğini çiğneyip yutun, lütfen. Çok kurcalamayın.. Metabolizmanızı bozarsınız. Ne gerek var?


5 Temmuz 2010 Pazartesi

Kayda değer ilk yazı..

Sevgili Okur,


İş bu satırları yazarken hayatın çetrefilli yollarında seyretmekte olan tüm CENGALAR adına sana sesleniyorum! Duyuyor musun? Artık halk için sanat saçmalığına bir son vermenin zamanıdır! Ben kimim? Sen nesin? Bu kaç? Hayat adil mi? 2 kere 2 neden 5 etmez? Sinema filmleri mesaj kaygısı taşımalı mı? Plato'ya neden Eflatun diyorlar? Cem yılmazsa kim yılar? TV'deki terlik, boru, inşaat, halı, mobilya, akü ve benzeri reklamları hangi zihn-i sinir arkadaşlar yapıyor? Türkiye ekonomisi geçen sene %x küçülüp bu sene %y büyüdüyse, dünya ekonomisi a noktasından b noktasına ne kadar zamanda ulaşır? Kaş müptelaları, Kalkan sevdalılarını döver mi? Çeşme'de taksimetre nasıl olur da 10 metrede bir pıtır pıtır atar? Yunanistan'da Simit Sarayı açılırsa, İtalya'da Ravioli pazarı çöker mi? Merkel'i bu kadar çirkin bulan bir ben miyim? Angelina Jolie bir batında kaç tane Pitt doğurur? Adım ne? Yaşım kaç? İyi de yavrucum bundan sana ne??

İşte bu blogda tüm bu sorulara birlikte cevap bulacağız. Kimi zaman güleceğiz. Kimi zaman ağlayacağız. Duygu yumağından sel olup oradan oraya akacağız.. Korkmayın hiç acıtmayacak... Yazıların müptelası olacaksınız..

ÇOK YAKINDA!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder