Peki neden yazıyorum? Yazıyorum çünkü canım sıkılıyor. Ayrıca, Allah inandırsın ama yazabiliyorum. Nihai olarak da yazıyor eğleniyorum. Buzağı altında saman aramaya ne gerek var? Siz de okuyup eğleniyorsanız neyi irdeliyorsunuz? Üzümünü yiyin, çekirdeğini çiğneyip yutun, lütfen. Çok kurcalamayın.. Metabolizmanızı bozarsınız. Ne gerek var?


15 Temmuz 2010 Perşembe

Göze aşk kaçması ölümcül müdür?

Yazı dizimizin bugünkü bölümünde biraz da aşk rahatsızlıklarından bahsedelim. Mehmet, göze aşk kaçması insanı öldürür mü?

Hayır Hassan. Ama süründürür. Şöyle ki göze aşk kaçması çok tehlikeli bir durumdur.. Katetonik manüpülasyonlara ait çarpraşık aritmiye neden olabilir. Hastalığa maruz kalan kişinin gözünü fazla kırpıştırmadan ve aşkı daha da derinlere gömmeden bir tıp doktoruna gösterilmesi hayati önem taşır.

Haklısın, Mehmet. Keza, eğer hastaya erken müdahale edilemezse bir kaç gün içerisinde şiddetli kalp çarpıntısı, baş dönmesine müteakkip el terlemesi, anlamsız sayıklama hali baş gösterebilir.

Hassan, bu çok yaygın bir hastalık. Hatta hepimizde var olan epidemik bir salgın da denebilir. Yapılması gereken şey hastaya dikkatini dağıtacak konuların anlatılması, piyasa raporları ve ekonomi sayfalarındaki küresel krize yönelik istikrar makalelerinin okunması vb etkinlikler de bulunulmasıdır. NTV haberleri seyrettirilerek de hastanın gerçek durumdan uzaklaşması sağlanabilir.

Mehmet, bu göze aşk kaçması ya da halk arasındaki tabiriyle aşktan kör olmak kalıcı iz bırakmamakla birlikte iyileşmesi zaman alabilen bir rahatsızlık. Hayat boyunca kendisini birden fazla kez tekrarlayabilir. Uçuk gibi bir yer etti mi yeniden geri dönen virütik bir yapıya sahip olduğu da söylenebilir. Ancak J vitamini kullanarak hastalığın kuluçkalama süresinde yumurtlama da sağlanabilir.

Kesinlikle Hassan. Rahatsızlık bahar aylarında depreşebilir. Kızamık, su çiçegi ve
nezle kadar sık rastlanan bir vakadir. Ofrah'a da dediğim gibi endişe edilecek bir durum yok. Sabah altıda kalkıp seviştikten sonra jogging yapan insanların bu rahatsızlığa karşı doğal bir bağışıklık geliştirdikleri bir gerçek. Dahası üç öğün brokoli yiyip diyare olan insanların da böyle bir derdi bulunmadığını fark ettik. Her şeyi mümkün kılmak bizim elimizde Hassan.

İstersek gözüne aşk kaçan bir insan olarak hayatımızın iplerini belimizden kaçırabilir ya da brokoliden ishal olmuş insanların sevişip jogging yaparak sağlıklı hayat sürüyor olmalarını örnek alarak o ipleri elimize alabiliriz.

Tercih her zaman ki gibi bizim.


Yarın: Martas Tüvırt ve Emin Ebederri teyzelerden Brokoli çorbası ve Brokolili baklava tarifleri...


1 yorum:

  1. yavuu mercimekli baklava yapmışlardı sesksenlerde. tarifini televizyondan verdilerdi. ayşe teze mi ne biri vardı. onu hatırladım şimdi. kadıncaz her akşam üşenmeden mercimekli yemek tarifi verirdi. ben ankaralıyım. tmo'nun marketinde mercimekli dondurma satıldığını bilirim ben. yani ne stok fazlasi varmış da trt'de program yapıyolardı. brokolili baklava deyince onu şeyettim birden. tattıydım ben ondan meraktan midem bulandıydı feciydi. LOL.

    YanıtlaSil