Peki neden yazıyorum? Yazıyorum çünkü canım sıkılıyor. Ayrıca, Allah inandırsın ama yazabiliyorum. Nihai olarak da yazıyor eğleniyorum. Buzağı altında saman aramaya ne gerek var? Siz de okuyup eğleniyorsanız neyi irdeliyorsunuz? Üzümünü yiyin, çekirdeğini çiğneyip yutun, lütfen. Çok kurcalamayın.. Metabolizmanızı bozarsınız. Ne gerek var?


18 Temmuz 2012 Çarşamba

Üzgünüm Buffy :(

Tamam yazacağım.. Buffy.. Haziran'dan bu yana 7 sezonunu da seyrettim, hatmettim... Seviyorum.. Hastasıyım...

Fakat....

Yahu arkadaşlar http://www.photofunia.com/ diye bir site var.. İnanılmaz morf resimler üretebiliyorsunuz..

Misal; "Angelina Jolie ile kendi karışımım nasıl olurdu?" yahut "Birazcık David Becham'a benzesem nasıl olurdum?" diye mi merak ediyorsunuz?

Etmeyin!! Girin photofunia sayfasına. Yükleyin resminizi.. Ta tata ta taaaaam.. İşte ikinizin amorf hali bilgisayarınızın ekranında :)))

Ya da Brad Pitt'le yahut Gisele Bundchen ile bir çocuğununuz olsa neye benzerdi diye mi merak ediyorsunuz?? Dedim ya etmeyinnnnnnn.. Onu da görmeniz mümkün (Yalnız hoşunuza gitme garantisi yok.. Bilesiniz :p)

İşte size bir örnek vereyim. George ile yavrumuzun resmi..

Bana daha çok benzemiş...

O kadar olacak...

Dominant genler bende belli ki :D

Haydi kalın sağlıcakla....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder