Peki neden yazıyorum? Yazıyorum çünkü canım sıkılıyor. Ayrıca, Allah inandırsın ama yazabiliyorum. Nihai olarak da yazıyor eğleniyorum. Buzağı altında saman aramaya ne gerek var? Siz de okuyup eğleniyorsanız neyi irdeliyorsunuz? Üzümünü yiyin, çekirdeğini çiğneyip yutun, lütfen. Çok kurcalamayın.. Metabolizmanızı bozarsınız. Ne gerek var?


8 Mayıs 2012 Salı

Tüm Kadınların Güzelliği Adına

Temcit pilavı gibi gene döndün sokaktaki isimsiz kadının güzelliğinden dem vuruyorsun demeyin.. Bir grup bekar (evli olanlar fikir beyan edemediler yazık:p) erkek arkadaş "Megan Fox'un güzelliği bir ton estetik ameliyat abicim ya" dememe "Olsun.. ne önemi var mühim olan insanlik" benzeri cevaplar verdikleri için ifrit oldum. Ne yapayım? Tamam.. Allah'ı var.. Hoş hatun(du).. Estetik mestetik.. Ben bile bakarken "helal olsun" dedimdi. Ama duracağın yeri bileceksin ablacım ya.. Sen fıstık gibi olmuşken şimdi çan eğrisi gibi eskisinden de beter bişi oldun çıktın..

Şimdi ben sokaktaki kız kardeşlerime "hey sista.. soul sista.." sen bu kadından bin ton güzelsin dediğim için eleştirilemem. Eleştirilsem de kabul etmem zaten. Bir kulağımdan girer, ötekinden çıkar.

Beyler, kusura bamya şimdi.. Elinizdekinin kıymetini bilin.. SPA mıpa hediye edin eşinize, sevgilinize..Megan Fox ile birlikte olsaydınız, sabah uyandığınızda yanınızda göreceğiniz kişinin son yüz halini aşağıdaki resme tıklayıp iyice bi inceleyin..

Vallahi kalpten hücceten gidiverirsiniz.. Uyarmadı demeyin, bak..

Kalın sağlıcakla..

MEGAN FOX EVRİMSEL DEĞİŞİM İZLENGESİ (lol)

Hamiş: Söz veriyorum artık Megan Fox hakkında yazmayacağımmm.. Benim içim daraldı yaw.. Ooooofffffff ://///

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder